Varför gör jag inte som jag säger?

Idag har vart en grymt intensiv pluggdag men sikte på tenta imorgon. Jag förstår inte hur tiden kan försvinna så fort ibland, speciellt när man väl behöver den? Att tenta plugga är inte ens roligt så jag kan ju heller inte komma med förklaringen att tiden går fort när man har roligt. Varför börjar man inte tidigare? Jag sa till mig själv att börja plugga senast den 1 dec, gör jag det, tydligen inte...

Jag har faktiskt hunnit med att hämta ut mitt nya pass idag, kan vara en fördel att ha ett nu när jag ska till SydAfrika. När jag öppnar passet tänker jag OMG! Jag ser ju inte klok ut! Nu för tiden måste man vara rakt framifrån på passet, vem passar bra i den vinkel? Sen så får man inte le, hallå?! Jag går ju omkring och flinar, ler och skrattar jämt ju, Lollo gjorde ju inte bilden bättre utav att hon stod brevid mig och skrattade när bilden togs. Jag har alltså världens flin på mina läppar, det ser ut som jag trycker dem mot en förnsterruta eller som om jag hade kamelläppar! Dagens I-landsproblem kanske?

Imorgon ska jag krossa mina kära vänner på bowling, ske bli roligt :) Vi ska bowla tills banorna blir helt skeva. Det är alltså discobowling som står på schemat.

Nä nu måste jag forstätta att läsa om mina krav, behov och designprinciper...

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0