Nu är jag tillbaka igen

Gud va skönt det känns, idag känner jag mig pigg igen vilket är jätte härligt =)

åå , jag längtar så mkt efter helgen, den kommer börja med att jag jobbar stängning
på fredag vilket kanske inte är super kul, men sen är jag ledig hela helgen och då
ska jag gå på Liseberg men Milia, Ida och Mikkis, det ska bli mysigt. sen kommer
 vi nog ladda upp med en utgång på det.

Jag har dessutom bokat en ny tid hos frisören för att ändra lite i min hårfärg, jag har vart
rödhårig sen i somras, nu är det dax för någonting nytt igen. Så ni får se sen hur
det ser ut. Lollo förjer med mig imon också eftersom hon ska klippa sig.

Är sugen på att baka chokladbollar igen, det är så sjukt gott... hmm hoppas inte Ida
läser detta, hon är ju så duktig så man får dåligt samvete när man sätter i sig någonting onyttigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0