Utkast: God kväll! ...

God kväll!

Igår var jag inne på blocket och tittade runt lite, slutade med att jag hamnade under kategorin, hundar och valpar.
Det var det sötaste och mysigaste jag sett på länge.
När jag har fått mig min drömlägenhet och ett riktigt jaobb ska jag skaffa mig en valp att ta hand om, som glatt viftar på svansen när han får mat, eller när ja komme rhem från jobbet.
En hund som kräver lika mktuppmärksamhet som jag, då kan vi uppmärksamma varandra. En hund sviker aldrig eller gör dig besviken, eller är otrogen.
Om du inte har ngt att göra gå in och kolla för där finns de sötaste valpar du kan tänka dig :)

Okej, imorgon är det dax! Äntligen får jag ta och säga, jag ska klippa mej och det ska bli skönt. Jag får tom sällskap av Maria som oxå behövde göra ett besök hos frisören, funder på att skaffa lugg kanske?  Är det så smart när man har en virvel och håret blir tok krulligt bara de kommer en droppe vatten i närheten av huvudet? får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: emilia

I can't wait!!! exciting

2008-11-19 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0