Hej på er i vårvädret.

Gött väder idag, nu är det verkligen vår för idag var första grillnings lunchen, premiären för grillade hamburgare ute i solan =) Jätte gott!

Förövrigt var jag tvungen att hitta ett par nya vårskor idag, det blir sjukt varmt i mina knähöga svart skinnstövlar nu kan jag säga. hittade ett par vita och neutrala, precis som jag tänkte mig. Värt.

Middagen hos Ida igår blev riktigt lyckad. Jäääättteee god mat hade du gjort gumman! Jag åt upp en hel prtion trots att jag fikat med Julia innan maten... tur att du gjorde GI-mat. Vi gick även en sväng till Nivå för att dansa av oss lite, vilket blev välldigt lyckat.
Nu ska jag ut och njuta lite i solen och hoppas på att få en fräken eller två tills imorgon. ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

thank you love! bra att du gillade maten :)

2009-04-06 @ 10:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0