Hit ska jag :)

Klicka här så ser du hotellet i Barcelona :)

En tråkig sak som har hänt :( Jag budade på min skor på tradera och vann, blev skit glad.... Så börja kolla upp personen så jag inte ger bort pengar till en oseriös person. Personen verkade skum då jag ringde för det var ...pip...ingen abbonent. Det går inte heller att mejla. Nu när jag sitter och diskutera dett med några vänner kommer plötsligt ett meddelande till mobilen och en person skriver:

Jag är den riktiga **** ****** och jag har aldrig sålt något på tradera, det är någon som snott mitt namn, jag har polisanmält det och vill att du också ska göra det. Tur att jag är så noga att jag kollar upp, har inget betalt iallafall och det är så tråkigt när sånt händer, speviellt för personen som har fått sitt namn snott.

Ska anmäla till banken, puckot har ju gett mig sitt konto nummer!

Får jaga på nytt, men nu känns det ju inte alls lika kul när jag stött på dethär.

Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

va skojar du? vad heter han på tradera? jag råkade me ut för en sån skummis,fast jag satte in pengarna till hans konto 400 men någon väska fick jag aldrig,så han lurade mig:( svin!! är allt bra med dig annars gumman? :)

2009-04-08 @ 22:07:32
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: helen

Jag bloggade om vad personen hette... jag är så besviken just nu. tråkigt att det ska finnas så fula människor som gär så. Jo allt är bra me mig hur ä det med dig och familjen?

2009-04-09 @ 17:38:58
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: M

Då vet jag var hotellet ligger :) fast jag har aldrig fattat att d va ett hotell trodde d va kontor typ. :)

2009-04-11 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0