Jag kan ju snickra

Idag har jag vart i lägenheten och hjälp till med att riva ut ett gammal kök och målat två inne dörrar. Det är ganska mysigt att måla tycker jag, jag tycker det är roligt när man ser att det blir så fint.

Dessutom har jag budat på dem fina skorna på tradera, dem är uppe i 1000.- eller något sånt nu. Men jag kommer sluta buda då dem går över 1500, mer är det inte värt. Tyvärr tror jag dem kommer gå över den gränsen rejält.

Här är jag i 'Dagens outfit' som jag ser många tjejer tar med på sin blogg, så varför inte jag?

  

Kommentarer
Postat av: Karin B

hej Tjejen!

Har du flyttat, vart? Va kul, ja du är ju också klar nu snart till våren, vad är det ni gör exarbete om?



Hoppas allt är bra med familjen och livet!

Vi får ta en fika när jag är hemma i GBG!



Kramar Karin Berntsson

2009-04-06 @ 09:10:00
Postat av: Helen

Min pojkvän har köpt en lägenhet i Masthugget, kanske borde nämnt det i inlägget. Så hjälper jag honom att måla och greja lite, faktisk tlite kul :)



Är du oxå klar nu till sommaren? Vi skriver om hur tekniken kan användas i framtidens butiker, kanman betala med sin mobiltelefon, tex?

2009-04-06 @ 10:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0