Man vill ju vara en plattfisk

Nu är det bara en och en halv månad kvar till Beach 09. Läskigt, som jag och Mikaela diskuterade för en stund sedan, man vill ju inte vara en tjock säl som ligger där på stranden, man vill ju vara en plattfisk.

Jag är så dålig på att äta ordentligt, jag har lixom inte tid, och jag brukar äta lite till frukost så är jag vrålhungrig till lunch och äter jätte mycket, sedan brukar jag aldrig ha tid att äta igen fram till kl sex, sju typ. Om jag inte tränar då för då äter jag efter det, annars får jag sån håll. Men nuska jag börja äta lite äppplen och knäckemackor emellan måltiderna. Att äta lite oftar och lite mindre. jag testade det igår och det var första dagen på länge jag kände mig mätt och pigg hela dagen så det ska jag nog fortsätta med.

Säl vs Plattfisk?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha, Filips sälkommentar är allas nu :)

Men d stämmer, ingen vill ju va säl i sommar, men idag har jag gått 1.5timma så tränar vi imon m så jag borde inte gå upp ivf :) du får skaffa promanad diciplin så du går m.

2009-04-15 @ 21:21:07
Postat av: Helen

Jo jag har discplinen men inte tiden :(, ja brukar ha tid dem dagarna vi redan tränar, eller på helgen när ja inte jobbar, På lördag ska jag spurta omkring i stan och leta bröllopskläder. Dem måste men ju verkligen prova oxå, så dem sitter bra. Hoppas jag hittar ngt fiint

2009-04-16 @ 10:57:03
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0