Måndag

Ååå nu håller vi på att ringa massa intervjupersoner som vi vill ha med i vårt ex-arbete. Lite läskigt. det känns som om vi har så kort tid på oss, vi började förra veckan och det ska vara inne 27 manj. Det är ingen tid alls typ.

Har testat den nya mexikanska resurangen i skolan idag, nyttigt och gott. En burito vart det. Med massa bönor och grönt. Idag är första dagen på mitt nya liv. Jag ska bli en fruktis, jag har inte ätit godis på 3 (!) veckor idag, så nu är det slut på kakor och bullar mm oxå. Önska mig lycka till!

Trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: M

Du borde bli jornalist så som du vinklar verkligheten när du får det till att låta som om du varit nyttig i 3v, du har ju ersatt godiset m kanelgifflar :P Men d e ju bra om du blir nyttigare nu, då kan vi snart öka träningen till 3ggr i v + promenader som ja hade som förslag!

2009-04-06 @ 15:18:03
Postat av: Helen

Ja men de måste vi nästa göra.. vi ska ju bli beachbabes

2009-04-07 @ 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0