Matthew Wiliamson för H&M!

Kolla vad jag fick tag på! Jag var inte ens med och krigade utan jag var i stan av en slump väldigt tidigt i morse. Slumpen var att några målare började måla utanför Joel fönster där jag låg och sov, och jag hade inte gör mycket kläder på mig. Så jag flög upp klädde på mig och tog bussen till stan. Gick förbi H&M och kom att tänka på att Zandra skrev om H&Ms designkollektion som skulle säljas idag. Jag gick in och gick förbi omklädningsrummet där en kvinna lämnade ifrån sig detta underbara skärp, och jag frågade om jag fick prova det. Så blev det mitt! Fint va?!?!? Underbart!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är ett roligt jobb! :D

Nä jag känner inte Zandra.. Bara genom några blogg-kommenters-konversationer sådär :)

Ett bra tips är iallafall att gå till Make Up Store och bli sminkade!

Förresten måste jag säga att jag tycker du är så lik Billie Piper på header-bilden :) Hört det förut? :)

2009-04-23 @ 12:17:54
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja det låter som en bra idé som sagt.. :)

Fortsätt gärna att läsa min blogg! :)

2009-04-23 @ 23:37:57
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Sarah

NEJ helene. inte okej! Jag suktade gott efter det nitskärpet. det blev inte bättre när jag åkte hem igår på spårvagnen då jag såg en kvinna komma bärandes på en matthew williams påse. Inte förrän då kom jag på att jag missat D- day! Men kul att någon har glädje av nitar iaf?!

2009-04-24 @ 22:10:23
Postat av: Joel

väldigt rosa

2009-04-25 @ 11:41:56
Postat av: Helen

Haha jag hade en väldig tur för som sagt minns jag heller inte den dagen.

Och haha ja Joel det är jätte rosa och jätte fint skärp faktiskt!! :)

2009-04-26 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0