Min helg.... var..?

Fredag
I fredags hade jag och syster min en trevlig heldag tillsammans som började med ett besök i stan och fika med Mikaela och Ida. Vi var p åfröken Olsson och beställ aldrig paj där. Man fick världens minsta lilla brända pajbit stor som en smörgås för 65:-. Tråkigt.
Sedan åkte jag och Lollo hem för att upptäcka att ingen av oss tagit med sig nyceln hem. Mamma och pappa var och sjösatte båten på tjörn så dem skulle inte komma hem på typ 5 timmar. Alltså kl 20 typ. Vi var hemma vid kl tre.
Vi satte oss i solen och solade, sedan somna vi båda två. Sen vaknade vi och blev kissinödiga, så vi var tvugna att åka buss till hovåsboden för att kissa och köpa något att äta, och var sin tidning. Det tog oss en timma typ. haha.
Sen kom vi hem igen och som tur var kom päronen hem hav sju så vi kunde komma in efter ett tag.

Jag gjorde mig fin och mötte Joel på Valand kvart i nio. Jag trodde han skulle bjuda mig på bio. Men vi gick till korsvägen och där efter tog han med mig upp till Heaven 23 och bjöd mig på en helt under bar middag! Han är så mysig och romantisk. Det var en helt grym överraskning. Men så sa han att jag skulle fått en present också men att den inte kommit än. Jag är såååå nyfiken på vad det är. Nu måste jag vara nyfiken igen!!! Undra vad det kan vara för något?

Lördag
I lördags på dagen var jag på ICA och jobbade, på kvällen bestämde jag mig för att följa med Joel och hans vänner och Biljarda på Biljardpalatset. Det var kul tills Joel och Okke började fuska. Vi gick senare iväg till Bliss, och jag kommer inte ihåg jätte mycket av detta. Jag vet att jag drack tre glas vin och 2 shots. Jag är så klen. Sen kommer jag ihåg att jag vaknade hemma hos Joel. Vad hände där emellan? jo jag hittade min kmera som visade att jag lekt med massa tomtebloss på krogen, jag vart nästan indragen på toa av en kille jag inte känner (tur jag var på Bliss med typ 7 st killar) och jag blev nästan tagen av polisen. Om inte Joel hade stått brevid mig hade dem tagit mig. vilket jag har ett svagt minne av, för jag blev rädd för jag trode dem skulle ta mig för jag visste inte att Joel var där. När jag vaknade hade jag tydligen lyckats lyckats ta av mig mitt linne men jag hade jeans smink och frisyr och hårspännen på mig. Klockan hade jag oxå tagit av. Sjukt. Nu ska jag aldrig mer dricka tre glas vin och två shots och inte äta innan dess. Illa Helen!!!

Söndag
Jag sov hela dagen nästan. Förutom när jag ville till BK och äta hamburgare. Joel och jag åkte dit men när vi väl var där kunde jag ändå inte äta något för jag kände mig så illa mående. Då vart Joel lite trött på mig. För då kunde vi ju lika gärna ätit hemma.
 

Kommentarer
Postat av: Miss IL

Haha ditt mongo!

2009-04-27 @ 16:01:17
Postat av: Anonym

Väldigt trött. :)

2009-04-27 @ 16:44:45
Postat av: Anonym

Jag vet det var heltsjuk. förstår inte hur det kunde bli så! Men ät alltid innan ni går ut. Är inte det den bästa regeln? Eller varannan vatten??

2009-04-27 @ 22:36:38
Postat av: Anonym

Haha! Det är inte ofta du tappar kontrollen över alkoholen så. :P

2009-05-03 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0