Nu börjar jag om från början

Ni komme rihåg at jag nämnde att jag skulle bli en nyttig fruktis, och sedan har ni fått höra något mer om det. Jag måste erkänna att det är för att dte inte gått så bra med mig, en kaka och en kanelgiffel har det allt slunkit i mig. Men nu är det verkligen snart sommar så nu känne rjag att jag måste göra som jag säger. Det är bara att Gört!

Nu har jag suttit och kollat in kurser och utbildningar att söka till hösten, det ser ju inte så ljust för en nyutbildad systemvetare nu i finanskriser, företagen vill väll ha någon med erfarenhet om dem anställer någon nu. har i allafall hittat ganska myckert jag vill söka.
Antingen vill jag läsa på halvfart, jobba lite, och resa iväg till våren eller läsa webbdesign i ett år till. Så ska jag ju söka jobb mednas iallafall. Jag har även sökt till masterprogrammet, Interaction Design på chalmers. Men jag vet inte om jag pallar att plugga i två år till. Känner mig lite skoltrött faktiskt. Hoppas jag komme rin på det jag söker iallafall.

Kom ihåg, sista anmälningsdagen är imorgon!

Kram på er

  här är en bild på mitt IT-universitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0