Om två veckor är det bröllop

Min kusin gifter sig om två veckor och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Sist jag var på bröllop gifte sig min kusins syster, men det var ett vinterbröllop så dem kläderna funkar ju inte nu.

Jag skulle vilja ha en grön klänning, typ som den carrie har i Sex and the city filmen när hon och mr Big ska köpa den fina lägenheten.
Jag har en röd fin klänning men det komme rju inte på tal då man ska på bröllop efter som det betyder att man har legat med brudgummen, vilket jag verkligen inte har gjort. Så grönt är skönt får vi se hur det går. På bilden nedan har Samantha av alla såklart på sig en röd klänning, undra vad dem menar med det i filmen?!?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0