Påsk påsk...

Ojoj, jag som inte ätit godis på mer än tre veckor, nu tror jag att jag har kompenserat upp alla dessa veckor på en helg. Haha. Fick ett påskägg igår och blev jätte glad, och så fick jag ett av Joel idag också, fullt med violgrodor! Mumms... han vet allt hur man får en kvinna på fall ;)

Är lite uttråkad nu, det är så fint väder ute och jag vill göra allt utom att sitta här inne och plugga, men ja måste... tänker jag Barcelona blir jag motiverad och orkar lite till :)

Efter allt som hänt med dem där skorna är jag inte alls lika sugen på att köpa något överhuvudtaget på auktionssajter eller likanande. Jag får vänta och se om det kommer några kopior av skorna eller något liknande i affärerna i sommar, det finns faktiskt viktigare saker i världen, tro det eller ej. nu ska jag plugga på så jag at tjag kan grilla sen och åka iväg till Joel.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0