Promenad-psykoti

Herregud! Nu hörde jag av Mikaela att Ida tänkte prommenera 12 timmar på lördag. Hur sant det är vet jag inte, vet inte hur pålitlig min källa är för tillfället. Men nu börjar dem bli helt promenad-psykotiska!!!
Om dem får försig att dem kommer vara sälar i sommar... om dem int epromenerar kommer jag bli en valross, för jag har så mycket att göra att jag inte hinner gå varje dag.  Jag längtar tills Klara kommer hem, då kan ni motionera med klara så kommer ni vara fit på en gång ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha, jag vet inte om det skulle av just på lördag men vi pratade om hur länge man orkar gå och då kom vi fram till att Ida skulle testa att gå 12tim typ.

Sälsäsongen närmar sig å om jag ska ha klara som coach som kommer det bli som sånt där fett-läger där hon står å skriker å jag gråter för att jag är nära att dö haha. Fast jag hade nog ändå testat en gång att ha henne som coach men mest för att se hur sjukt det hade blivit :P

2009-04-17 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0