skorna igen..

Förlåååt att jag stjatar så mycket om skorna. Jag har bara fastnat för dem. Jag hade en aktion jag följde på dem. Den är slut idag, och jag tänkte jag skulle vara med i budgivningen till 1500:-, men nu är dem redan uppe i 1900. Trååkigt. Jag har hittat ett par billigare kopior på dem för 1300, men dem är ju såklart inte riktigt lika snygga...

Just nu går det framåt i mitt examensjobb också, det känns så gött, igår kändes det nästa omöjligt. Om det går framåt lite till, måste ialla fall få tag på tre st till intervjupersoner så är jag lugn och då kommer vi nog klara inlämningsdatumet :) 27 maj. Nä nu måste jag fosrtsätta ragga IT-ansvariga inom detaljhandeln.

ha de bra så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0