Slappdag typ...

Jag försökte få reda på saker igår om presenten...jag tror att han har beställt den från Internet och att den är ifrån utlandet. Så mycket har jag listat ut hittills. Nyfiken!!

Nu sitter jag och Jonas i skolan, känns jobbigt att vi inte kan gör så mycket nu förrän vi pratat med vår handledare. Tror jag ska köpa med mig thai och ta me jonas me hans pyttipanna och sätta mig på bryggan och äta ute idag :) Det är det mysigaste med Lindholmen!
Sen måste jag hitta en klänning till bröllopet idag... bröjar få panik. Den rosa jag beställde från Nelly var sjukt snygg, men förs stor så jag fick byta den och skickade tillbaka den igår, så den hinner jag nog inte få... synd.

Nu har jag fått Jonas att också skaffa en Brute. Ramlar heter han. Haha sjukt tråkigt att man kan bli fast i detta spel :P HAn är bara på level 1 och har redan ett vapen. Jag fick inte mitt förrän på level 5!!

Va gör ni idag då??

Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mmm antagligen är det väl så.. men ändå;) varför har inte jag någon egen frisör och make up artist som man fixa till mig me varje dag,haha! är allt bra med dig? undra vad joel har hittat på? :)

2009-04-28 @ 10:56:29
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Zandra

när är brölloppet? och vem ska gifta sig? jag vill med gå på bröllop:) hoppas du hittar ngt fint att ha på dig-glöm inte lägga upp bild:) puss

2009-04-28 @ 15:38:10
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är på lördag. men al aklänningar är röda, svarta, studentklänningar (vita) eller gör blommiga...vill ha ngt lite mer enfärgat.

2009-04-28 @ 18:16:39
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0