tack för allas inlägg..

Haha det är så roligt att läsa era inlägg, blir så glad när jag får dem :)
Jag ska bli bättre på att stava, och jag ska någon gång förbättra bloggen för den ser så tråkig ut :P

Jag funderar på om jag ska skapa en till blogg som mer relaterar till jag som tjej i en mansdomenerande IT värld. Det är ju såhär det kommer vara hela livet för mig, jag tror inte det komme rvara mer tjejer ute i arbetsvärlden än vad det är i skolan. Så det är ju bara att börja övertala männen. Det finns ett knep som jag måste bli expert på. Man måste få männen att tro att dte är deras egna idéer att göra ngt. då gör dem det.

Men jag erkänne ratt jag inte är hysteriskt bra på att blogga hela tiden så hur ska jag hinna två? Ärsh det klarar jag.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: M

Men jag har ju ett behov att kommentera sånt jag läser haha, på samma sätt som jag har ett behov av att ringa upp typ bara för att säga att jag hittat ett par skor som inte gör att man blir kofot ;)

2009-04-01 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0