Tisdag

Tisdag, innan tyckte jag att tisdagar var den värsta dagen på hela veckan. Alltså sen jag gick i ettan på gymnasiet typ. Tisdagar var alltid mina fuldagar... fråga mig inte varför men så är det. Idag tycker jag det är en ganska mysig tisdag.

Igår fick jag värsta rycket, jag var på gymmet i en timma och en kvart, en och en halv med streching också. Jag gjorde på Orbitracken och sprang tillslut blev jag så trött att jag gick dem sista tjugo minutrarna. Idag är det dax för skivstång. Det är roligt. Lätt att jag ska vara snyggast på Beachen i sommar, och på beachen i Barcelona!
Det som är så grymt roligt är att både Johanna och Fanny ska åka till Barcelona när jag är där. Det kommer bli sjukt skoj.

Nu måste jag åka och handla mat. Det är helt tomt i kylen och frysen, det finns makaroner med ris eller potatis, men det känns lite tort tycker jag. Eller ett kilo nerfryst älgkött som känns lite mäktigt till lunch... en lök har jag också och lite salami. Mumms. Haha!

Här är en bild från i sommras med den egengjorda paradrätten fiskpinnar. Svarta fiskpinnar med potatis. Det var också en sådan dag då köket var tomt på mat, det stod mellan fiskpinnar och makaroner eller fiskpinnar och potatis men det fanns inget hemma så jag kunde inte göra någon sås till så det blev lite trort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0