En vecka kvar till tenta

Sitter nu och försöker få in massa begrepp i huvudet. Det är segt att komma igång igen efter man har vart ledig hela sommaren men jag har gett mig in på att klara tentan så jag får min Fil.kand. =)

Så är det bara en vecka kvar tills jag börjar plugga i Halmstad. Lite spännande och lite läskigt på samma gång. Det känns bra att jag är lite bekant med staden iallafall. Men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med nollningen. Känns lite onödigt att åka tåg ner till Halmstad varje dag i en vecka för att dricka sprit eller? Det hade vart skillnad om jag bodde där och inte kände någon och inte hade haft något att göra iallafall. Men är jag inte med kanske jag inte lär känna någon och det hade ju vart tråkigt.

Nu måste jag plugga på så att jag hinner med lite innan jag går till jobbet.

Kram =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det låter väldigt onödigt att åka ner bara för att dricka sprit 7 ggr. Hehe ja, jag ska köra 2 dagar i rad, sedan vila en och så köra igen

2009-08-18 @ 09:48:54
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0