Tillbaka ifrån Halmstad

Första dagen gick bra trotts att det var lite gymnasie nivå på introduktionen tyckte jag. Som att dem berättade att man inte fick Jullov, eller påsklov... blabla...

Det var en del yngre folk där också. jag som trodde jag skulle vara lagom ålder eftersom jag typ har vart minst i tre år på IT-universitetet och så kommer jag till Halmstad och är äldre. Tydigen är det inte bara alla andra som blir äldre utan även jag. Fast det gör mig inte så mycket om folk är yngre.

Det jag oroar mig mest för är att jag nu inte riktigt känner om jag ska gå kvar eller inte. Det jag fick reda på idag var inte riktigt den bilden jag fick när jag sökte utbildningen. jag ska ge det nästa vecka sen får jag se hur jag känner för det hela. Jag trodde även inte att vi skull eha föreläsningar 4-5 dagar i veckan eftersom det är väldigt ovanligt och jag tycker det skulle bli jobbigt att pendla ända ner dit så ofta.

What to do? en vecka ger jag det så får jag se. Annars ska jag förska ta mig in på Sigma.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0