Mår så bra!

Jag mår så sjukt bra idag! Allt gick så bra igår. Vilket jag är mkt lycklig över.
När man mår bra fysiskt mår man grymt bra psykist. just nu har jag inte så mkt att göra, väntar på att Joel ska spela klart sin fotbolls match så jag kan åka hem till honom och mysa lite ;) känner att jag behöver lite kramar!

Jag kan tipsa om några roliga hemsidor om det är någon annan där ute som oxå har lite tid över.

  • http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=149048 ( På denna sidan samlar man poäng, när man har tillräckligt många får man presentkort på Gina Tricot tex, har vart medlem en månad typ och har redan fått ihop hälften av poängen.
  • www.egenbild.se ( Om du har riktigt tråkigt och är sur någon dag så kan man på denna sidan va lite djävlig, för det är människor som tycker dem är snygga som lägger upp bilder på sig själva så kan man rösta på dem och sänka deras röste, moahaha...jag e medlem så tracka mej. Fast jag är ju riktigt snygg iof)
  • www.freetetris.org ( På denna sida kan du spela hur mycket tetris du vill, försök slå mitt rekord på 55.000, säg till hur mycket du slår det med så ska jag försöka slå dig tillbaka ;))
  • www.bambuser.com ( Här kan man se folk som livestreamar från världens alla hörn live. Alltså folk som filmar vad dem gör live, så man kan titta på, kanska cool idé, vet att räddningstjänsten i gbg använder sig av denna teknik "live respond" kallar dem den applikationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0