Mysig eftermiddag

Just nu har jag så mysigt. Har laddat upp lite bilder till datorn nu och lyssnar på the cranberries, grymt bra! joel han har somnat i sängen brevid mig. Det tar på krafterna att vara med mig och följa med mig på stan ;)

Det är helt sjukt, jag köpte godis innan, för 71 :-!! Ofta lixom, jag förstår inte hur det kunde bli så mycket godis?!

Nu är tjejerna och åker skidor, Mili och Ida är i fjällena, i Åre, men sina killar och Mikaela är med sin familj i Alperna och åker. Nu blir det en mkt tyst och tom vecka här hemma, men jag har ju Joel, tur det. Idag pratade Joel om att han ska åka skidor vecka 9, så iår blir det bara jag som inte åker :( Fast det är ju bara jag som var i Afrika i tre veckor också så att det jämnar väll ut sig. Bara det att skidor är så sjukt roligt!



Alla ni modemedvetna människor, vad tycker ni om min kombination med partykläder och gympadojor?! Men jag var så illa tvungen eftersom jag skiulle köra mig, Mikaela och Lollo till Fredriks 25-års fest och jag kan inte kör i högklackat, r själv tycker jag det var grymt bekvämt.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Herregud va het du va i dina gympaskor. Å trots att du kunde sprungit ut till bilen va ni as sena å sen bara för att du skulle se på wild-kids, moget verkligen haha!



Jag kan fortfarande inte tänka mig att Joel kan åka skidor eller nåt annat på snö.. kan han verkligen det? *-)

2009-02-15 @ 11:24:55
Postat av: mshelen

haha ja men man skulle ju vart me o suttit i en gran o smyg kollat

2009-02-16 @ 10:53:16
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0