Klädpanik och uppdrag: Få sytrelseordförande på LF att blogga!

Inan jag åkte till Afrika tyckte jag att jag hade ett lager med vinterkläder som ja var nöjd över. När jag skulle packa sommarkläderna inför resan undrade jag vart alla dessa tagit vägen men efter lite grävande, eller mkt, fick jag fram en hög. Nu när jag har vart borta, använt sommarkläderna och kommit hem igen. Var tog mina vanlig kläder vägen?  Nu vill jag ju bara ha sommar igen, mina vinterkläder, vart dem nu är och vilka plagg de nu var ja tyckte va så fina är bara jätte tråkiga. Som tur är ska jag och Mikaela gå på stan och köpa ngt nytt att ha på oss på lördag kväll ialla fall. Då är det dax för utgång, vi ska visa Emilias kompisar från vaxjö hur man gör i göteborg.

Nu ska/har jag fått Styrelseordförande för Länsförsäkringar att börja blogga! Vem har kolla på vad styrelsegubbarna där man jobbar egentligen gör? Inte ens ett litet månadsbrev eller något får vi som jobbar på ICA.
Därför har jag och pappa kommit på den brillianta idén om att han ska börja blogga. Alla i organisationen kan då kolla vad som händer i styrelsen och komentera, mkt roligare och personligareän företagstidningar och månadsbrev!

Dagens citat:
"Jag vet vad jag flyr ifrån men inte vad jag söker efter"
Michel de Montaigne

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja tack å lov att vi har bokat in en shoppingdag, jag gråter nästan så tom är min gardrob!

Frågan e bara var jag ska hitta nåt snyggt, stan e extra utplockad nu i rean, för rean e inte över än va?? hoppas hoppas hoppas att den är över!

2009-01-19 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0