South Arfica

Ja nu är jag hemma igen. Min plan att skriva inlägg från andra sidan jorden gick inte som jag tänkt, alls. Man kan tydligen inte lite på Internet i Afrika inte ens på Hotellen. På ett sätt tycker jag att det har varit skönt eftersom jag behövde komma bort och va i fred och bara koppla av och ha roligt. Nu när jag kommit hem känns det inte som jag missat så mkt heller.
Förutom att:

- Ida och Filip ska flytta ihop! GRATTIS!!!! Får vi se hur de går med de rosa väggarna/gardinerna.
-Jag kommer inte ha ngr vänner vecka 7 då alla åker bort på olika ställen, sverige som alperna, och åker skidor.

Å känns skönt att jag är klar med min inlämning nu, har funderat mkt på den nu när jag var borta. Nu väntar jag på att umgås med Mikaela i eftermiddag och så får jag finbesök ikväll ;)

Dagens citat:

"Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmaning och ta nästa steg" Arlene Blum

Kommentarer
Postat av: Mikaela

V7 kommer gå fort, sen är vi hemma hos dig igen :) å du har ju alltid joel, är ju i såna lägen han ska ställa upp annars är det ju ingen poäng m att ha pojkvän ;)

2009-01-16 @ 13:34:47
Postat av: Ida Rosengren

tack!! :)



ja du får hänga me joel vcecka 7. välkommen hem!

2009-01-19 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0