Onsadag

Tjoho!

Det blev så att vi gick på bio igår. Jag Joel och några av hans vänner. Det första som händer när vi kommer in och bestämmer oss för att fika är jag ser mitt ex med damsällskap framför mig i kön. jag har nog inte sett honom sen i februari eller något. Så det va ju trevligt att se att han lever men det kändes mysko att sitta på samma ställe och fika med Joel när Kalle var där? det var som om att mitt gamla liv kom in i mitt nya. Låter rörigt kanske?

Vi såg iallafall på filmen baksmällan som var den roligaste film jag sett på länge. Kan starkt rekomdendera att se den. Den får 5 toasters av 5 möjliga!

Snart bär det av på tjejmiddag till Andrea, min före detta granne. Hela granngänget ska dit hörde jag :)

men vi hörs senare! Kram

-------------------------------------------------------------------------------
Baksmällan: fem toasters av  fem möjliga!
(kolla in bebisen!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0