090618

Igår fungerade inte att lägga upp inlägg i min blogg. *jobbigt, skrev om samma inlägg typ tre gånger och försökte men det gick inte?! Nu vill den inte lägga ut bilder heller, ork!

Igår var det iallafall Mikaelas födelsedag vilket vi firade gemon att några vänner lunchade i stan och fikade. Vilket var mycket trevligt! Åt en väldigt god Hallonpaj på cafe Vanilj.



Resten av dagen ägnade jag åt att övningsköra runt i den nya bilen, det är lite klurigt att få in rätt växel eftersom den är annorlunda emot den förra, men jag börjar få in det nu. Pappa sa innan att min lilla Golf hade blivit såld. Det gick fort! Det var en man som bröt lite på något språk som köpt bilen. Jag tor att bilden kommer få det bra, personen som köpte den lär ju snygga upp bilden, pimpa den och byta fälgar. Hoppas jag ser den i stan någon gång. Sen kommer den nog få racea lite mer än naär jag körde den. Fast ibland kunde inte jag heller låta bli att racea med golfen.

Igår fixade jag så att man kan använda iPoden i bilen. Vi har en USB port i bilen och kan koppla in iPode dirr, coolt. Så nu kör jag omkring i en jätte USB! Haha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0