Förlåt förlåt...

Vädret har vart så fint och jag har inte jobbat så mycket på sistonne därför har jag inte vart hemma och bloggat. Tror även att jag har drabbats av lite blogg torka. Tänker att ingenting jag gör eller tänker är så värst intressant att någon annan skulle vilja veta det. Kan nämna att jag har vart i Fjällbacka två gånger i förra veckan, vilket var ljuvligt,  och firat Mikaelas födelsedag men middag och ett besök på Nivå i min nya fina skor. Jag oc h Joel har även hunnit att bli ett halvår tillsammans nu, och det känns så himla rätt :)

Oj, nu när jag skrev det hä har det ju faktiskt hänt lite. Grejen är den också att jag måste lämna tillbaka min laptop, det är ju en låne dator från IT-Universitetet ( ja man får en laptop där ) så nu när jag är klar måste den tillbaka. skulle lämna tillbaka den idag så jag åkte hela vägen till Lindholmen för att uppptäcka att det inte var någon där. Nähä? Va gör jag då om ingen är där? Hmm...

Snart ska jag iväg till jobbet och köra en stängning. Det är värt att börja och jobba sent i detta härliga väder!

Sola på nu, Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är dagar som denna som fint-väder-tillägg borde finnas som löneföremån :P

2009-06-29 @ 19:28:37
Postat av: Miss IL

NEJ

2009-07-04 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0