GÖÖTTTT =)

Nu har jag skrivit den sista tentan för denna terminen så göttt känns det!
Jag har gört en kandidatuppsattsfärdig och en tenta nu! nu är det bara opponeringen kvar på torsdag sen är det lov!
Det känns så grymt gött i mig nu.
Joel var och jobbade på mitt jobb innan. jag blev jätte förvånad! Jag ba, men det är ju mit jobb. Det är ju jag som jobbar där inte du? så hade han tydligen vart där och lagat vår diskmaskin i charken. så idag jobbar vi båda på mitt jobb (ska dit om en stund) Sen lunchade han med mig och vi käkade thai. mumms.

Gött väder e det också!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, han visar sig allt lite överallt han! Jag såg honom på Handels när jag var där förre terminen =)

2009-06-01 @ 15:30:51
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; hihi, vad hände på morsdag då? :)

2009-06-01 @ 15:40:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0