Sjukt mkt att göra!

Jag som trodde att det skulle bli lungt när skolan slutade, men så blrv det inte. jag har vart ledig i fyra dagar hittills, och då har jag hunnit med en heldag på stan, min examnesfest, tre heldagar på jobbet, en middag med två tjejkompisar i Johanne berg och en examensmiddag hemma med familjen, pojkvännen och några vänner.

Idag ska jag städa ur min bil för imorgon blir den såld. Det är också bara en dag kvar till Barcelona och jag har inte hunnit förbereda någonting. jag jobbar även imorgon också. Men jag måste hinna =) Roligare att hinna med en resa till Barca än att hinna läsa ett visst antal sidor till en tenta iallafall!

Kram på er och förlåt att jag inte uppdaterat jag har faktiskt dåligt samvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0