3 månader idag

Tiden går verkligen så fort. Idag var det 3 månader sen Joel frågade mig om vi skulle blit tillsammans. Sjukt mycket konstigheter och annat har hänt sedan dess. Vi tänkte fira lite genom att gå på resturang, men det hinns nog inte med förrän nästa vecka... lite synd. Men jag tycker ju om honom så mycket ändå :) Jag är nöjd bara vi gör ngt då vi har vart tillsammans i ett år.

Nu ska jag trippa iväg och byta om, jag och Mikaela ska träna våra muskler på skivstång idag. vi har dessutom gått en en timmas promenad i blåsten. Det är dax för deffning, på vardagarna iallafall. Beach 09 närmar sig med storm steg :D

Kommentarer
Postat av: Kalle

congrats!=)

2009-03-24 @ 20:55:06
URL: http://alexanderkarlsson.blogg.se/
Postat av: Helen

tack så mycket Kalle! :)

2009-03-24 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0