Jag kommer göra ett tappert försök


Idag är det tenta på e-handel. Jag ska göra ett tappert försök med att klara tentan. ambitiös som jag är tror jag att jag ska hinna med en inlämning, en opponering, jobba två eftemiddagr och hinna tentaplugga. Ibland går det inte som man har tänkt sig. Trots allt har jag hunnit med tre hela effektivt pluggande dagar på två veckor typ. Och en dagstripp till Lund. Jag har inte hunnit lära mig allt har fått fokusera på några områden och hoppas på att rätt fråga dyker upp.

Så nu när dessa två veckor är över och jag är helt slut ska jag jobba hela helgen, segt. för jag har mkt att göra nästa vecka också.
Jag måste säga att jag tycker att jag är grymt duktig som både orkar plugga och jobba samtidigt. Det dåliga är bara att jag inte kan hantera det riktigt bra, jag har jobbat extra varje vecka i tre veckor utöver de tider jag har, vilet är 5 timmar varannan vecka och 21 varannan, halvtid varannan vecka är ganska mkt. I min butik är vi lite för få anställda känns det som, nu när det är sjuktider, det är verkligen någon sjuk nästan varje dag ringer dem och vill ha in en och att man ska jobba. Jag säger oftast nej men ibland måste man säga ja också. Då förstårni kanske att om jag jobbat mer än vanligt i tre veckor tycker jag att vi behöver anställa fler personer på mitt jobb.
Jag ska försöka få ner mina jobbtider nu när jag bara har slutspurten kvar. Kandidatuppsats och gamla släpande omtentor tar en massa tid. Längtar så till sommaren.

Jaja nu har ni fått höra mej klaga, en rolig sak att tänka på är middagen med Mikaela, Emilia och Ida på lördag:D Ska bli sååå roligt, synd bara att vår femte, Klara inte kan förlja med, men hon har det nog bra i kanada.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: M

Man ska inte underskatta att bara plugga 2dagar se hur bra det gick för mig ;)

Å tänk att om du nu har jobbat så mycket så kan du ju köpa dina skor som du ville ha :) Ses ikväll!

2009-03-28 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0