Mars- äntligen vår

Ja nu är det vår, enligt mej är det en milstolpde då vasaloppet är, då är det vår.
Det är helt sjukt att jag tycker det ska bli skönt med måndag igen, denna helgen har inte alls vart rolig, jag har bara pluggat och jobbat. Om ine Mikaela hade förljt med mig på bio och kollat in melodifestivalen med mig igår hade jag nog inte ens märkt av att det var helg.
När man för en stund tar sig lite ledigt, eller gör ngt annat, som att bar ata en fika får man ångest för att man inte pluggar.
ska bli skönt att jag snart är klar.

idag har jag köpt en klänning för att lätta uppstämningen lite, en blå oddMolly blev det. Den är hur fräsh som helst :)
Fast en sitter bättre på mig än på henne på bilden :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0