Plugg plugg

Känns lite jobbigt att både, mili, nikkis, ida och julia redan är klara med sina tentor och att jag har min kvar på fredag. Det är lättare att isolera sig när alla andra gör det. Hade vart skönt att klara den nu när det är mars och slippa göra den i maj. En annan bra grej är att det är en omtenta så jag har samnfattaning på min telefonkatalogs bok på 700 sidor. E-handel är det som gäller denna vecka alltså.

Var och såg en shoppaholics bekännelser igår. En rolig, men mkt förutsägbar film :)

Nä nu ska jag försöka att inte hitta på något annat som jag finner viktigare än att plugga, vilket är svårt. Jag har gjort mat, för det är ju viktigt, och jag har läst GP, oxå viktigt, nu bloggar jag. Vilket också är mkt viktigt. Nu måste jag! Kom igen Helen, som en god vän brukade säga. Det är bara att gört!!

Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu får du inte blogga igen innan fredag, utan plugga plugga plugga ist! :)

2009-03-22 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0