Shopping dag med Mili och Mikaela

Hej allihop!

Igår var jag Emili och Mikaela ute på stan och gjorde ärenden. det är ju någon som har fyllt år ;) Det roliga med denna shopping runda var att vi för en gångs skull hittade presenrten relativt snabbt och kunde sedan ägna tiden åt att titta i affärer. Emilia och Mikela hittade världens fulaste och konstigaste plagg på Gina Tricot, om någon vet hur detta ska bäras snyggt så säg gärna till!







Vi hittade även ett par tyckte vi på hyllan fula skor, som emilia provade, men när hon provat dem blev vi alla lite tystare och kom på, att utan hål i tån skulle dem va ganska så snygga ändå.



Ikväll ska vi på inflyttningsfest/födelsedags fest hos Ida. Det ska bli mycket roligt, tror jag ska ha min cavalli klänning, eller ett blått fodral, de beror på lite. ska berätta om festen imorgon! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Klaris

HAHAHHA!!!

SHIT, alltsa klanningarna sitter som ett smack! klar ni er sadar nar jag kommer hem kommer jag att tro jag har varit borta ett helt decenium.. HAHAH..

2009-04-01 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0