Tjohoo!

Nu är det vår där ute, och jag sitter här inne...idag igen...och pluggar. Men jag måste vara den enda i hela Sverige (hata mig inte) som är sur för att det är varmt och soligt ute. Jag klara inte att gå omkring i min Woolrich jacka när det är mer än 5 grader varmt ute, och i skinnjacka blir det för kallt. Jag har inga vår skor och min skinstövlar som går till knäna är jätte vrama nu plus att ja just börjar med Kandidatuppsatsen, då får det gärna snöa till Juni, jag kommer inte ha ngt liv nu iallafall...typ.

Shiit va pesimistisk jag låter. När jag komme rham nu ska jag ringa och kolla omjag kan få en klipptid imorgon innan jobbet. Fast då spräcker jag min ekonomi, ni förstår att jag har gåt toch blivit ekonomisk. Har räknar ut att ja får använda 133:- om dagen då jag ska FÖRSÖKA spara pengar till sommaren.
Men de är värt att gå back för att slippa ful utväxt och klyvna toppar.

Sen, Mili och Mikkis hittade jag en skyltdocka på Gina igår som hade på sig era fina byxdress i leopard, ska lägga upp bilden när jag kommer hem. haha sjukt. Nä nu måste jag gå, min parkering håller på att gå ut.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emilia

Om det får dig att må bättre så känner jag likdant. Jag mår typ fysiskt dåligt över min tenta imon o vill inte att det ska vara fint väder nu när jag ändå måste sitta inne. Känns som om jag kommer behöva göra om denna tentan ändå. Du får visa bilden sen då=) Puss puss

2009-03-19 @ 14:57:40
Postat av: Mikaela

Ååå jag har lyckats smitta dig m mina ekonomi-idéer ;) snart kommer du också spara alla kvitton. :P Sjukt att ha den på skyltdockan, vem vill ha en sån liksom? Förstår att det är jobbigt m tjockjacka när det blir vår, men det var faktiskt -1grader när jag kom hem från träningen.



Å Emilia (ser din kommentar) du har inte missat tentan än, så tänk positivt. Vet att första tentan man oroar sig för är hemskt, men jag har varit m om det (så även om ja inte bor sj) så vet jag vilken hemsk känsla det är men du kommer fixa det. För det löser sig alltid, glöm inte det :)

2009-03-19 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0