GPS med Lillbabbs någon?

haha, jag och Lollo hörde just det roligaste på tvn. Det var reklam för någonting, minns inte riktigt vad och så fick man en presnt på köpet. Presenten bestod av en GPS....med Lillbabbs!! Hahah...
Ofta man bara måste ha en GPS med Lillbabbs som säger: Om fem hundra meter, sväng vänster. Men om ni vill ha en sså håll utkik på tv:n efter reklamen.
Snart ska jag gå iväg och pumpa min muskler. Skivstång blir det idag, med mamma, Mikaela och en jobbkompis. Ska bli kul!
Vad hittar ni på för roligt idag?

Kraam =)

Kommentarer
Postat av: Zandra

tycker synd om dig som får plugga hela dagarna;( har du några planer för helgen nu då?

2009-05-19 @ 18:54:24
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Mickan

Sjuk gps!



Känner idag att vi tränade igår, å det brukar alltid bli värre å värre i 2dygn, så undra om jag kommer kunna gå alls imon? *-)

2009-05-20 @ 08:55:22
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Ja, jag har spelat fotboll :) I gideonsbergs if! HUr gammal är din kusin och vad heter hon? :)

2009-05-20 @ 11:15:33
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0