Jag kollar in kokoskillen

HAhaha!!! Kolla in bilden, jag är tydligen kändis! Jonas hittade den bland sina killkompisar som tyckte att jag såg helt såld ut på kokoskillen.Jonas vän hittade den någonstans och tyckte jag såg så rolig ut att han ringade in mig utan att veta att det var jag. Hhaha så såg Jonas den bilden igår tror jag och han tyckte han kände igen den drägglande tjejen. Så utropade han: VA! men det är ju Helen. Hahaha!!

Jonas vän säger att han tackar mig för att jag är med på bilden för han tycker jag ser rolig ut. hahah.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du e för rolig!

2009-05-05 @ 20:36:59
Postat av: Miss IL

2009-05-05 @ 22:21:55
Postat av: Anonym

Ha kan du gapa lite mer:)

2009-05-05 @ 22:23:10
Postat av: Helen

Hahah! Jag ska försöka gapa lite större nästa gång! Men han hade ju snygga muskler, visst?

2009-05-06 @ 10:34:10
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0