Ny dartor

Nu när jag slutar skolan måste jag lämna tillbaka min älskade laptop, det finns allt lite hatkälek till dig min klumpiga, tunga och grå laptop.
Men vad ska jag köpa för en dator om jag nu ska ha en ny? En laptop är givet eftersom jag älskar att man kan bära med sig den överallt. Men ska jag ha en Mac? Har jag aldrig haft innan. Eller en vanlig med windows vista så jag lär mig det för en gångs skull. På min dator nu har jag Windows Professional, vilktet jag kan bra nu efter tre år. Om jag ska börja jobba ute i verkligheten sen kan det ju vara bar att lära sig word i Vista. men mac verkar lite fräckare, lite flashigare och lite renare.

hjälp mig med tips snälla! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0