Peppad!

Nu sitter jag och försöker tentaplugga med det är som en vän sa häromdagen, det är så mkt att göra så jag blir helt paralyserad, vart ska jag börja och hur, och vad ska jag läsa. Det är lättare att gå härifrån och göra något annat. men jag vet hur besivken jag bli om jag inte klarar tentan så jag måst måste måste försöka koncentrera mig nu.

Det känns inte bättre av at tvårt examensarbete ska vara inne om två veckor och våra intervjupersoner inte vill svara oss tydligen! Men nu är det inte långt kvar, Helen, kämpa! Det är som att orka dem där extra minuterna när man springer, att pressa sig själv lite till, och vad stolt man blir när man klarar det. Så är det nu också fast jag måste arbeta med hjärnan. Kom igen tre veckor orkar du!

Kommentarer
Postat av: marri

ahahah samma här , man bara älskar the hills ,

Min dag har varit super , dindå ? ;D

2009-05-13 @ 17:47:17
URL: http://marrrib.blogg.se/
Postat av: zandra

asså varför är det krig där imon? :O måste jag missat! fasen;)

2009-05-13 @ 18:43:53
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0