Sjukt!

Nu kom pappa in för fem minutersedan och satte sig på min säng och sade. Helen jag har köpt en ny bil... vilket betyder att min älskade golf säljs. Det är egentligen mammas golf men det är bara jag som kör den. Så typ min bil. Det känns i hjärtat vilket det gör då man säljer sin första bil (sin första typ bil). Min älskade lilla recer golf. Det är grymt bra drag i den. en v6:a motor har den, jag övningkörde med min golf, jag kan bara köra bilar med trög koppling och 6 växlar, tänk om jag drar i backen på den nya bilen och tror att det är växel nr 6?!?! Det här känns lite mitt hjärta. Men jag har en vecka kvar med min bil =)



Det rolia är att eftersom pappa köpt en ny bil och han alltid kör sin bmw och mamma sin audi kommer jag få ha den nya bilen :) :) jag vet att det är en svart Bmw iallafall.
Det här är en välldigt konstig känsla att vara ledsen, sakna något och vara jätte glad på samma gång. Den nya bilen drar iallafall hälften utav vad golfen drar vilket är bra och miljövänligt men även betyder att den inte kommer att vara lika rolig att köra...

Kram


Kommentarer
Postat av: Erica

sv; jodå det är bara bra med mig också! :) sitter också och pluggar för tillfället! :)

2009-05-28 @ 15:31:54
URL: http://ericasmelody.blogg.se/
Postat av: Zandra

villme ha en ny biiiil:)

2009-05-28 @ 18:00:17
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0