Sol och fint väder = skit

Det här är första gången i mitt liv som soldyrkare och älkare av fint väder som jag blir besviken av det härliga vädert. Det lättare att plugga när det är kallt och regnar. Denna veckan ska jag fokusera på ex-jobbet och nästa vecka blir det tenta vecka. Bra planering :)
Denna veckan har jag tärningen imorgon att se fram emot, träffa Joel på onsdag och s åska jag spela biljard med Mikaela och Kanada-Klara på fredag. Är så skönt att ha saker inplanerade som man kan se fram emot när det är mycket att göra.

I brist på annat kommer en gammal härlig sommarbild den är nog från 2005 tom!


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Vilken härlig bild! Såg hur härligt ut som helst :) Ja, det vore ju riktigt roligt! Precis, ska vara ledig tills vi flyttar, börjar nog jobba i juli nångång igen :P

2009-05-18 @ 12:58:55
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja håll ut snart e d sommar!!

2009-05-18 @ 14:40:36
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; haha, okej okej :D

men ska bara fixa G och sen är jag klar :D

2009-05-18 @ 15:32:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0