Ingen bra dag igår

Det här mejlet fick jag igår. Jäte besviken, det är andra gångemn jag försöker betsälla ett par sådanna här skor utan att jag får dem, jag måste ha riktig sko-otur :(

Hejsan!


Skorna har inte släppt ännu som vår leverantör lovade p.g.a vissa anledningar, därför vi kan inte leverera ut dem. Förhoppningsvis kommer de släppa inom kort.


Mycket ledsen!


MVH,

Vivistyle.se

Igår var verkligen ingen kul dag, för det första gick pluggandet sådär. Men jag såg frm emot att få träffa Joel hela dagen och bara gick och längtade, vilket jag inte borde gjort får vi bråkade igår...eller det kanske mest var jag, han sa eller lyssnade ngt. Varför träffar jag bara killar som tycker det är svårt att visa att dem gillar mig? Jag tycker jag är grym. Jag är värld en kille som bryr sig. Det som var jobbigt igår var att det verkade som om han inte lyssnade på vad jag sa för han var helt tyst. Så jag vart så arg o ledsen så jag bara gick...och så kom han inte efter mig. Det är ju det värsta som finns. Då känns det verkligen inte som jag betydde något om han bara lät mig gå.
Efter detta såg jag även mejlet som jag klistrade in ovan...suck.

Hoppas idag blir bättre


Kommentarer
Postat av: zandra

va? fasen vad segt... då har man ju redan sett fram emot dom..

2009-05-28 @ 13:17:27
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Erica

Fin blogg du har :) Allt bra med dig?

2009-05-28 @ 13:44:20
URL: http://ericasmelody.blogg.se/
Postat av: Annica

Åhhh fan va störigt, så lack jag hade blivit, ja beställ inte där ifrån mer hehe...

2009-05-28 @ 20:35:00
URL: http://anniicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0