Äntligen fredag!

Ja äntiligen är det fredag och äntligen är det och jag slipper jobba stängning på ICA. Det var en månads sedan jag var ledig på fredag kväll så det ska bli roligt att få gå på bio ikväll. Jag har dragit med mig Joel och vi ska gå och se på Bröllopsfotografen. Jag älskade filmen Smala Sussi och det är ju samma skådespelare med i Bröllopsfptpgrafen så mina fröväntiningar är höga nu.

Imorgon är jag bjuden på maskerad, vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till. Jag har inte tid att åka och köpa något nytt utan jag får ta något av det jag har hemma här är mina alternativ:


-Sailor
-Rastafari
-Tant
-Hemlig kostym
-Sjuksköterksa
-Hårdrockare

Hmm undra vad det kommer att bli, jag vet inte om jag ska ta med kläderna till jobbet och byta om där efter jag slutar haha, då kommer dem nog skartta gott åt mig iallafall ;)



Jag och Maria förra året på Marias maskerad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0