Sushi

Nu har jag har vart på jobblunch nu och ätit sushi för andra gången i mitt liv. Första gången jag åt det var på gymnasiet och då mådde jag illa hela dagen. efter det har jag inte känt mig sugen på att testa. idag hade jag ingen lunch med mig och dem andra frågade om jag ville gå med och äta. Ok, tänkte jag. Så kom dem på att dem skulle äta sushi, för alla älskade det och tyckte det var gott. Då kan ju inte jag säga nej, fy. Jag får väll ge det en chans och det gjorde jag. Men jag tyckte knappt det smakade någonting, det var mest bara slajmigt och sliskigt. Om man inte hade haft någon soja eller sånt där starkt grönt mojjs hade det ju inte smakat någonting alls. Sen ska man försöka få in hela den stora biten i munnen, för det var väldigt stora bitar...
 
Så istället för att äta min favorit thai och ta med till jobbet och äta här som jag tänkte hela förmiddagen vart jag lurad till att äta sliskg sushi utan smak (kan vart dålig sushi på resturangen). Ibland skulle man vart mindre social och mer ensamvarg. Fast sällskapet var trevligt och inget att klaga på :)



Kommentarer
Postat av: MissIL

UUUrch!!

2009-11-06 @ 22:08:44
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0