Förlåt för dålig uppdatering

Det var mycket lättare att få tid att blogga innan jag började jobba.. hmm...

Just nu är jag på Sigma och jobbar, börjar trivas här nu men det är fortfarande nya namn varje dag och då har jag ändå varit här i fem dagar.
Jag känner mig inte lika vilsen här som när jag första dagen på högskolan i Halmstad satte mig i fel klass och började lysnna på föreläsningarna. Haha.

Igår köpte jag mig ett träningshjul, ni vet ett sådant där som Klara har. Jag och Emilia var hos Klara i förra veckan och testade hjulet i typ 5 min var. Vi ringde varandra dagen efteråt och båda hade träningsverk i armar, magen och rygg. Då tänkte jag att träningshjulet är nog mycket effektivt och igår köpte jag ett eget. Emilia sa att hon också skulle göra detta, och vi som har tyckt att Klara är så rolig med sitt träningshjul.
Nä nu har jag en krevspecifikation att läsa igenom innan jag åker iväg och kör en stängning på ICA.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har redan ett sånt nånstans som min mamma köpte nån gång, jag tycker vi borde satsa på en rockring :P för det gick ju bra haha

2009-10-07 @ 19:06:19
Postat av: helen

Jag vill ha en å jag kan battela klara

2009-10-09 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0