God Morgon

Denna morgonen startade mycket bättre än den jag hade igår. Igår upptäckte jag att vi inte hade någon frukost hemma så jag tänkte att jag skulle ta en tidigare buss, köpa frukost på vägen och äta den på jobbet. Jag kollade upp vilken buss som gick snabbast, 89:an till Frölunda Torg och sedan 99:an till Lindholmen.

Jag hoppasde av bussen och såg att där borta står min till Lindohlmen. Buss 50, ja det var ju helt självklart att det var den bussen som gick till Lindholmen i mitt huvud, trots att det stod: 50 Kallebäck (via brunnsparken) . Jag tänkte: -Ja, bussen går väll till Brunnsparken efter den svängt förbi Lindholmen och hoppade på den i godan ro.

Sen när jag var vid Majorna kom jag på att jag borde ju vara på andra sidan älven vid det här lagret och inte vid Majorna. Jag kom till Järntoget, fick springa till Älvsnabben och ta den över Älven, snabbt köpa mig en fralla och jag hann faktiskt till mitt första möte som va kl 9 igår morse.

Idag har jag morgonen gått precis som den ska förutom att jag glömde lunchen hemma, som jag åkte till affären för att köpa igår.... alltid är det något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0