Nervös

Å... nu på jobbet håller jag i en marknadsundersökning och det är jag som har ansvaret för alla potentiella företag och företagskontakterna. Vi har (jag) skickat ut ett formulär, man frågar kunden ett anatal frågor för att se lite vart dem står, har för olika mjukvarulösningar osv. Kan ju inte beskriva exakt vad jag gör, det är lite hemligt ;)

Det är iallafall mitt ansvar att få in alla svar och ha kontakten, om jag gör fel eller misslyckas kommer projektet jag är med i att misslyckas... Men jag är så sjukt grym så det kommer gå sjukt bra!

Å så ska jag på mitt första spinningpass idag, har alltid vart lite skeptisk mot spinning eftersom alla säger att det är så jobbigt. Men jag har knappt hört någon säga att det är kul. Men efter som det är min första gång börjar jag försiktigt med att gå på spinning PULS dåklart ;)

En hollywood fruar 2 kommer upp på bloggen senare i eftermiddag. Haha dem är sjå sjukt bra.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0