Tisdag.

Hej hej!!

Nu sitter jag på Sigma och jobbar igen. Jag trivs här nu det är faktiskt roligt att vara här, det tråkiga är att tiden går så fort och jag vill verkligen inte tillbaka till ICA sen. Nu när jag har fått smaka på det här vill jag ju inte tillbaka till ICA och börja om från början igen.

Ringde till Lollo vid lunch igår för jag ville att hon skulle göra ett ärende åt mig. Då ligger hon och sover, och jag hade redan jobbat i 4 timmar. Sen ringde hon mig vid halv 4 på eftermiddagen och hade fortfarande inte gått upp. Så ringde jag henne vid lunch idag igen, och väcker henne igen, så jag frågade varför hon sover så länge idag igen. Då svarade hon för att jag inte har fått sova ut på länge. Men hon låg ju i sängen hela min arbetsdag igår. Jobbigt, verkligen.

Idag efter jobbet sk ajag åka till en pälsaffär i stan. Jag vill jätte gärna ha en pälskrage, hittade en jättefin i räv när jag var i Sthlm men den kostade 3500:- jag hade nog köpt den om det inte var för att det hängde ner små "indiantoffsar" från kragern. Så nu ska jag kolla om jag hittar något liknande i Göteborg. Har funderat lite över det där med äkta päls, men det är väldigt fint och skönt.

Vad tycker ni om päls, ska man ha riktig eller fake??



  = 


Kommentarer
Postat av: MissIL

Men åå, jag frös ju, ville inte gå upp.

2009-10-13 @ 16:50:23
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Emma

Helen! Köp för allt i världen inte riktig päls!!!

/ Emma i E-tuna

2009-10-13 @ 22:10:00
Postat av: Anonym

Du får ha riktig päls om du skjuter djuret själv. Enda regeln som håller

2009-10-19 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0