Äntligen

För en vecka sedan bokade jag bio biljetter till Flickan som lekte med elden. Vip biljetterna. Jag ville se filmen i förra veckan men det fanns inga platser kvar om man ville sitta brevid varandra, så idag ska jag äntligen få se filmen. Jag har läst böckerna som va bland dem bästa jag har läst! Men filmen börjar inte förrän halv tio ikväll.

Hoppas jag inte blir alltför trött imonrgon för då kommer jag ha en superdag. Jag berättade för er om mötet jag hade i måndags och imorgon börjar jag jobba med ett sex veckor långt projekt på Sigma. Så imorgon är min första riktiga jobbdag där, jobbar till 4 sen blrar jag jobba 5 på ICA. Jobbar stängning då så det blir verkligen en superdag.

Är lite nervös för imorgon. Vart sätter man sig på fika rasten? Vem ska jag gå ut och äta lunch med? Kommer jag klarar av mina arbetsuppgifter? Klart jag ska, och kan jag dem inte så ska jag lära mig dem!!

Några tankar bara... kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tänk bara på vad jag sa innan du skulle till halmstad. Å så klart du klarar ditt jobb :) dom hade ju inte låtit dig jobba om dom inte trodde att du skulle klara det.

2009-09-29 @ 18:49:02
Postat av: Sandra

Klart du klarar av det! Lycka till!

2009-09-29 @ 22:12:07
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0