Fredag

Hej
Jag har inte vart ute på Internet nu på två dagar nu av olika anledningar, och jag känner mig verkligen helt lost och som om jag har missat hur mycket som helst. Helt sjukt.
Snart ska jag bnörja vandra ner från Masthugget och möta Lollo i stan. Vi ska på bröllop till vår kusin nästa lördag och måste ju därmed ha något snyggt på oss.
Jag vart helt förvånad igår då jag gick in i den fösta affären av dem alla och såg att där hängde en jätte fin klänning. Till Malins bröllop va det jätte svårt att hitta något. Bröllop är ju inget man går på varje dag precis.

Nu ska jag göra mig iordning. Hörs

Kommentarer
Postat av: tamara

du har en jättefin blogg!

kram, tami.

2009-09-25 @ 13:19:52
URL: http://tami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0